مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-21سياسي

انتقاد امام جمعه لواسان از واگذاری خودرو قسطی به نمایندگان مجلس


امام جمعه لواسان طی پیام توییتری با انتقاد از واگذاری خودرو به قیمت کارخانه و به صورت اقساط به برخی نمایندگان مجلس گفت: منتظر روشنگری نمایندگان انقلابی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید سعید لواسانی طی 3 پیام توییتری در واکنش به خبر واگذاری خودروهای دنا پلاس به قیمت کارخانه یعنی 300 میلیون تومان و به صورت اقساطی به نمایندگان که اکثر نمایندگان این خودروها را دریافت کرده اند اظهار داشت: یکی از نمایندگان محترم توضیح دادند که قیمت دنا پلاس تحویلی به نمایندگان 302 میلیون تومان است که 3 ساله از حقوق آنان کم می شود یعنی حدوداً ماهی 8 میلیون و 300 هزار تومان.

اشتباه نکردم؟ نمایندگان ماهیانه چقدر می گیرند؟ خوب می خواستید ماشین بدهید چرا پژو پارس تیبا ندادید؟ در توییت دوم آمده است: واقعاً غیر قابل پذیرش است اینکه چرا ماشین ایرانی این همه گران است بماند اما اینکه نمایندگان مجلس دنا پلاس را قسطی گرفتند یعنی چه آیا معنایش تضمین تخلفات خودروسازان و چراغ سبز برای سرکیسه کردن مردم نیست؟ شفافیت و پاسخگویی چه شد؟ منتظر روشنگری نمایندگان انقلابی هستیم! امام جمعه لواسان در توییت سوم عنوان داشت: روح الله ایزدخواه نماینده تهران از دریافت دنا پلاس انصراف داد، این درست است و توقع از نماینده مردم همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه لواسان از واگذاری خودرو قسطی به نمایندگان مجلس

انتقاد امام جمعه لواسان از واگذاری خودرو قسطی به نمایندگان مجلس