مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-21سياسي

جوان گرایی به مطالبه عمومی تبدیل شود


استاندار همدان با بیان اینکه جوان گرایی به مطالبه عمومی تبدیل شود گفت: دستگاه های اجرایی پروژه ها و فعالیت های خود را به سازمان های مردم نهاد واگذار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سید سعید شاهرخی ظهر امروز در نشست خود با مجمع نمایندگان سمن های جوانان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع جانانه و شرافتمندانه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس سربلندی و اقتدار ملت ایران را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس اثبات شد که اعتماد به فکر و توان جوانان نتیجه بخش است گفت: جوانان ایرانی ریشه در دیانت و انسانیت دارند.

استاندار همدان جوانان ایرانی با وجود تحریم های ظالمانه، در علوم نو، حرف های جدی برای گفتن دارند افزود: توسعه پیشرفت و آبادانی در گرو اعتماد و میدان دادن به جوانان است.

وی با بیان اینکه حضور خودجوش جوانان در عرصه های مختلف و ایجاد تشکل ها برای اعتلای جامعه، قابل تقدیر و تشکر دارد گفت: از همه جوانان بزرگوار و تلاشگر استان همدان که در قالب سمن ها در پی رفع مشکلات و مسائل رشد و توسعه استان شان هستند تشکر و قدردانی می کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه هدف جدی ما، ایجاد زمینه ارتقای جایگاه جوانان و زنان برای نقش آفرینی در توسعه استان است افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید فضا را برای بهره مندی از اندیشه و توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان گرایی به مطالبه عمومی تبدیل شود

جوان گرایی به مطالبه عمومی تبدیل شود