مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-21اقتصادي

نرخ ماسک در داروخانه مشخص شد


سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرده که گشت مشترکی با همکاری بازرسان سازمان حمایت و دانشگاه های علوم پزشکی، برای کنترل عرضه و قیمت ماسک و اقلام ضدعفونی کننده انجام می شود.

- جی پلاس، بر اساس این اطلاعیه هدف از این اقدام که در آن بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت با همراهی بازرسان دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان حمایت از داروخانه ها و مراکز درمانی سراسر کشور بازرسی می کنند، کنترل و نظارت جهت بررسی قیمت فروش ماسک و اقلام ضدعفونی کننده در داروخانه ها است.

ایسنا نوشت؛ همچنین دراین اطلاعیه آمده که بر اساس مصوبات ستاد لجستیک مقابله با کرونا مقرر شده روزانه دو میلیون ماسک در داروخانه ها عرضه شود و به قیمت حداکثر 1300 تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شود.

همچنین مقرر شده به همین میزان ماسک سه لایه به مراکز درمانی تحویل داده شود و بر این اساس کلیه داروخانه ها مکلف هستند تا نیازهای مردم را به نرخ مصوب تامین کنند.

در این اطلاعیه یادآوری شده که نظارت بر فرایند تامین و توزیع کالا در مراکز درمانی از وظایف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و سازمان حمایت در راستای ساماندهی مناسب بازار و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در این بازرسی مشترک شرکت داشته و تشدید بازرسی های مشترک این سازمان و دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ ماسک در داروخانه مشخص شد

نرخ ماسک در داروخانه مشخص شد