مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-21اقتصادي

شهرداری مشهد 200 دستگاه اتوبوس می خرد


با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری مشهد 200 دستگاه اتوبوس دیزل شهری مجموعا به قیمت 670 میلیارد تومان از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری مشهد 200 دستگاه اتوبوس دیزل شهری مجموعا به قیمت 670 میلیارد تومان از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری می کند.

اعطاء مجوز خرید 200 دستگاه اتوبوس دیزل شهری یکی از دستور کارهای یکصد و ششمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد بود که امروز در تالار شهر برگزار شد.

بر اساس این لایحه که به تصویب شورای شهر رسید، به شهرداری مشهد اجازه داده می شود، به منظور تأمین و نوسازی ناوگان اتوبوس رانی نسبت به خرید 200 دستگاه اتوبوس دیزل شهری به قیمت هر دستگاه 3 میلیارد تومان و مجموعاً به مبلغ 670 میلیارد تومان از شرکت ایران خودرو دیزل اقدام کند.

در این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده شده، با توجه به تغییرات احتمالی نرخ ارز، نسبت به انعقاد قرارداد و خرید ناوگان مزبور تا میزان 5 درصد افزایش در مبلغ مندرج در مصوبه اقدام و برای مازاد بر آن (تا 10 درصد افزایش) نسبت به اخذ تأییدیه از کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی و عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مشهد 200 دستگاه اتوبوس می خرد

شهرداری مشهد 200 دستگاه اتوبوس می خرد