مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-21اقتصادي

کانون زرشک و عناب در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زرشک و عناب در استان گفت: حمایت برنامه ریزی شده از زرشک و عناب و جلب مشارکت جمعی برای حل مشکلات پیش روی تولید، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زرشک و عناب در استان گفت: حمایت برنامه ریزی شده از زرشک و عناب و جلب مشارکت جمعی برای حل مشکلات پیش روی تولید، فرآوری، بازاریابی و صادرات این محصولات، از جمله مهم ترین اهداف راه اندازی کانون زرشک و عناب است.

جلال الدین صادقی، امروز دوشنبه 31 شهریورماه در مجمع عمومی هیات موسس کانون ملی دانش، صنعت و بازار زرشک عناب گفت: حمایت از تولید محصولات راهبردی هر منطقه از کشور یکی از مصادیق بارز حمایت از تولید ملی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: خراسان جنوبی به عنوان بزرگترین تولیدکننده عناب و همچنین تولید کننده انحصاری زرشک در کشور و زرشک بی دانه در جهان شناخته می شود.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: علی رغم تلاش های بسیاری از سازمان ها، نهادها و متولیان حمایت از محصولات کشاورزی استان و اقدامات ارزشمندی که طی سال های اخیر در راستای حمایت از تولید زرشک و عناب در استان انجام گرفته است، عدم هماهنگی و هم افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون زرشک و عناب در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

کانون زرشک و عناب در خراسان جنوبی راه اندازی می شود