مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-21دانش

شروع همکاری های علمی حوزه و دانشگاه از دفتر تبلیغات اسلامی


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ارتباط مناسب میان این وزارتخانه و دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم زیرساخت‎ها به نوعی فراهم است و این نقطه می تواند شروع همکاری حوزه و دانشگاه از نظر علمی هم باشد.

- معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ارتباط مناسب میان این وزارتخانه و دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم زیرساخت‎ها به نوعی فراهم است و این نقطه می تواند شروع همکاری حوزه و دانشگاه از نظر علمی هم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، غلامحسین رحیمی در اولین جلسه مجمع رؤسای پژوهشگاه های علوم انسانی – اسلامی که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اخیراً یک کارگروه قرآن پژوهی در وزارت علوم تشکیل شد اما بنده به ذهنم رسید که با وجود این تعداد پژوهشکده علوم اسلامی، باید یک مجمع برای ایجاد نوعی هم افزایی تشکیل شود.

وی ادامه داد: نامه ای به وزیر علوم نوشتم و ایشان هم موافقت کردند تا بازدیدی از مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه ها و پارک علم و فناوری قم انجام شود که انصافاً توانمندی های واقعی در اینجا نهفته است؛ با تشکیل این مجمع، پشتوانه علمی - تحقیقاتی خوبی برای حوزه تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع همکاری های علمی حوزه و دانشگاه از دفتر تبلیغات اسلامی

شروع همکاری های علمی حوزه و دانشگاه از دفتر تبلیغات اسلامی