مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-21سياسي

عملکرد کادر درمان فارس در مقابله با کرونا درخشان است


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که عملکرد کادر درمان این استان در مقابله با بیماری کروناویروس طی هفت ماه گذشته درخشان بوده است.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که عملکرد کادر درمان این استان در مقابله با بیماری کروناویروس طی هفت ماه گذشته درخشان بوده است.

سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی که به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس در بیمارستان مسلمین شیراز حاضر شده و از کادر درمان این بیمارستان تجلیل کرد، گفت: پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس هم از گروه های فعال و حاضر در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تنویر، محمدی گفت: در دوران پس از دفاع مقدس نیز کادر بهداشت و درمان کشور در عرصه های مختلف خدمت رسانی نظیر اردوهای جهادی، ویزیت رایگان اقشار محروم و امدادرسانی به مردم در حوادث طبیعی همواره داوطلب و ثابت قدم بوده اند.

وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله با بیماری کرونا بار دیگر روحیه جهادی و خدمت خالصانه را به کار گرفتند، گفت: کادر بهداشت و درمان فارس طِی ماه های گذشته صحنه هایی از ایثار و خدمت را به نمایش گذاشتند که یادآور ایثارگری پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کادر درمان فارس در مقابله با کرونا درخشان است

عملکرد کادر درمان فارس در مقابله با کرونا درخشان است