مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-21اقتصادي

دستور وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل راه آهن سریع السیر تهران- قم- اصفهان


جلسه بررسی تکمیل راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تکمیل پروژه توسط سرمایه گذار برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان جلسه بررسی تکمیل راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تکمیل پروژه توسط سرمایه گذار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در این نشست، موضوعاتی همچون مباحث مالی پروژه و فعال سازی مابقی LC مورد بحث قرار گرفت.

در خصوص موضوع مالی پروژه مقرر شد تا تمهیدات لازم برای تسهیل در مراودات مالی و همچنین فعال سازی مابقی LC نیز انجام شود.

سرمایه گذار چینی این پروژه نیز اعلام کرد با تمام قدرت روند اجرای پروژه را سرعت می دهد و مشکلات موجود را برطرف خواهد کرد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در این جلسه بر تکمیل هرچه سریعتر قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان تأکید کرد و اقدامات مناسبی را در این خصوص اعلام کرد.

به گفته علیرضا صلواتی، مجری قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان، این پروژه به طول 409 کیلومتر آغاز به فعالیت کرده که قرار است فاصله زمانی تهران- اصفهان را کاهش دهد.

اهمیت این موضوع به آن دلیل است که با انجام این روند، ایران وارد تکنولوژی قطار سریع السیر می شود و روند بهره برداری و خدمت رسانی به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل راه آهن سریع السیر تهران- قم- اصفهان

دستور وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل راه آهن سریع السیر تهران- قم- اصفهان