مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-21پزشكي

واگذاری بخش های آموزشی بیمارستان ها نباید به آموزش فراگیران صدمه بزند


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر این که واگذاری بخش های آموزشی نباید خدشه ای به آموزش وارد کند، توجه به آموزش تمامی فراگیران رشته های علوم پزشکی در مراکز پزشکی را ضروری دانست.

- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر این که واگذاری بخش های آموزشی نباید خدشه ای به آموزش وارد کند، توجه به آموزش تمامی فراگیران رشته های علوم پزشکی در مراکز پزشکی را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی صدوقی در دیدار با روسای مراکز پزشکی و بیمارستان های تابعه دانشگاه با اشاره به جمعیت تحت پوشش و آمار بستری و پذیرش بالای بیماران کرونایی در دانشگاه از زحمات شبانه روزی آنان در راستای درمان بیماران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون قدردانی کرد.

توجه به آموزش همپای درمان در مراکز پزشکی در ایام شیوع کرونا معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تلاش های روسا و اساتید مراکز پزشکی در راستای پیشبرد آموزش در دوران شیوع کرونا یادآور شد: مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه همگام با تلاش برای درمان بیماران مبتلا به کووید 19 از آموزش نیز غافل نشده و پا به پای درمان در عرصه آموزش نیز برای ارتقای علمی و یادگیری فراگیران فعالانه تلاش کردند که شایسته تقدیر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بخش های آموزشی بیمارستان ها نباید به آموزش فراگیران صدمه بزند

واگذاری بخش های آموزشی بیمارستان ها نباید به آموزش فراگیران صدمه بزند