مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-21پزشكي

لاری: تا 6 ماه آینده به واکسن کرونا دسترسی نداریم / هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری اظهار داشت: حدود 7 ماه است که درگیر بیماری کرونا هستیم و هم پای سایر کشور ها با این بیماری مقابله می کنیم، - سخنگوی وزارت بهداشت گفت: من هیچ صفحه ای در فضای مجازی (توییتر و اینستاگرام) ندارم و اخباری که از نقل من در این شبکه ها منتشر می شود صحت ندارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری اظهار داشت: حدود 7 ماه است که درگیر بیماری کرونا هستیم و هم پای سایر کشور ها با این بیماری مقابله می کنیم، تا به امروز این بیماری 965 هزار نفر از جمعیت جهان را به قربانی گرفته که 2.

5 درصد قربانیان مربوط به ایران است.

خط قرمز ما رعایت پروتکل های بهداشتی است، متأسفانه در شرایطی که در بعضی از استان ها وارد موج سوم کرونا می شویم رعایت بهداشت و استفاده از ماسک کاهش داشته و این موضوع بسیار خطرناک است.

لاری ادامه داد: 90 درصد ابتدا به آنفولانزا در نیمکره جنوبی زمین به دلیل رعایت بهداشت و شست و شوی دست ها کمتر شده است، اما هنوز نمی شود از وضعیت آنفولانزا در کشور حرفی زد.

کادر درمان بسیار خسته هستند، هر زمان شیوع بیماری زیاد می شود فشار و خستگی کادر درمان هم بیشتر می شود، زمانی که فشار کار کادر درمان زیاد می شود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاری: تا 6 ماه آینده به واکسن کرونا دسترسی نداریم / هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارم

لاری: تا 6 ماه آینده به واکسن کرونا دسترسی نداریم / هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارم