مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-21اقتصادي

برگزاری اولین نشست مرکز تجاری سازی و تبادل فناوری پارک علم و فناوری البرز


رییس پارک علم و فناوری البرز و سرپرست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی در اولین نشست راه اندازی مرکز تجاری سازی وتبادل فناوری پارک علم و فناوری البرز با حضور فعالان بخش خصوصی گفت: - جهاددانشگاهی همواره به رفع نیازهای واقعی کشور اهتمام دارد واز ابتدای تشکیل و فعالیت خود به تجاری سازی توجه ویژه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مهدی عباسی در این نشست با اشاره به اینکه مدل فعالیت جهاددانشگاهی براساس رفع نیازهای کشور و در مسیر تجاری سازی است، بیان کرد: در حال حاضر 31 طرح فناورانه در سطح کشور توسط جهاددانشگاهی در دست اجراست که اغلب آن ها ملی بوده و در راستای رفع نیازهای کشور هستند.

سرپرست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه حدود 16 مرکز جهاددانشگاهی در زمینه ها و بخش های تخصصی حوزه شیمی، گیاهان دارویی، فنی و مهندسی، ذخایر زیستی و ژنتیک و برق و الکترونیک و .

در مجتمع علمی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی فعال هستند، اظهار کرد: بسیاری از این فعالیت ها با نگاه تجاری سازی در قالب شرکت های دانش بنیان و فناور با بخش های خصوصی و دولتی در حال همکاری و فعالیت هستند.

عباسی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی بستر مناسب تجاری سازی ایده ها و طرح هاست، اظهار کرد: این مجموعه به دنبال آرشیو پایان نامه ها و طرح ها نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین نشست مرکز تجاری سازی و تبادل فناوری پارک علم و فناوری البرز

برگزاری اولین نشست مرکز تجاری سازی و تبادل فناوری پارک علم و فناوری البرز