مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-21بين الملل

طرح سعودی-صهیونیستی برای فراری دادن تروریست های زندانی «الحوت» عراق


یک نماینده پارلمان عراق درباره طرح سعودی-صهیونیستی برای ایجاد هرج و مرج در استان ذی قار و فراری دادن تروریست های سعودی-اماراتی از زندان «الحوت» هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالامیر تعیبان نماینده فراکسیون پارلمانی الصادقون عراق، امروز (دوشنبه - 21 سپتامبر)، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی را عامل حمایت و تحریک برخی فعالان در شهر الناصریه مرکز استان ذی قار برای ایجاد هرج و مرج در این شهر به منظور اجرای توطئه ای جدی در این شهر دانست.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه ، وی توضیح داد: برخی دست های پنهان و پشت پرده کشورهایی مانند عربستان سعودی و امارات و اسراییل به برخی ساکنان استان ذی قار پول تزریق می کنند تا آنها امنیت این استان را به بازی گیرند.

این نماینده عراقی درباره هدف اصلی پشت پرده ایجاد هرج و مرج و آتش افروزی در مرکز استان ذی قار و منحرف کردن تظاهرات های مردمی گفت: آنچه که در الناصریه در حال اتفاق است به دلیل وجود زندان الحوت در این شهر است که شمار زیادی از زندانیان سعودی و اماراتی را در خود جای داده و این امر نگران کننده است.

وی افزود: برخی گروه های خارج از کنترل در استان ذی قار بدون هیچ مانعی و به راحتی تردد می کنند و در این میان مصطفی الکاظمی نخست وزیر نیز تنها به تماشا نشسته است زیرا دولت او د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سعودی-صهیونیستی برای فراری دادن تروریست های زندانی «الحوت» عراق

طرح سعودی-صهیونیستی برای فراری دادن تروریست های زندانی «الحوت» عراق