مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-21ورزشي

درخشش همدانی ها در مرحله دوم لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور


دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان از درخشش دوومیدانی کاران استان در مرحله دوم لیگ باشگاه های کشور به ویژه در ماده 10 کیلومتر پیاده روی خبر داد.

- مسعود بنوان در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این مرحله، به صورت متمرکز در شهر تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط سخت کرونایی برگزار شد.

وی در رابطه با نتایج کسب شده توسط ورزشکاران استان در این مسابقات، تصریح کرد: زینب احمدی در ماده 10 کیلومتر پیاده روی که در مرحله اول، به مقام دوم دست یافته بود، در این مرحله قهرمان بخش بانوان شد.

بنوان ادامه داد: در همین ماده در بخش آقایان حمیدرضا زورآوند مقام اول، آرمین شاه ملکی مقام دوم و امیرحسین اسدی مقام سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان بیان کرد: در ماده 1500 متر نیز سیدامیر زمانپور قهرمان این دوره شد و علی عالمی در ماده 800 متر به مدال برنز دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرحله از مسابقات 27 و 28 شهریورماه جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که سیدامیر زمانپور، حمیدرضا زورآوند، آرمین شاه ملکی، زینب احمدی و علی عالمی ورزشکاران همدانی تیم سپاهان اصفهان و امیرحسین اسدی ورزشکار همدانی تیم پلیمر خلیج فارس به مدال های رنگارنگ دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش همدانی ها در مرحله دوم لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور

درخشش همدانی ها در مرحله دوم لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور