مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-21سياسي

قالیباف: حکمرانی نفت و گاز باید بازنگری شود


مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس، جزییات نهمین جلسه شورای هماهنگی هیأت رییسه و رؤسای کمیسیون ها درباره حکمرانی نفت و گاز را تشریح کرد.

- در نهمین جلسه شورای هماهنگی هیأت رییسه و رؤسای کمیسیون ها قالیباف: حکمرانی نفت و گاز باید بازنگری شود مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس، جزییات نهمین جلسه شورای هماهنگی هیأت رییسه و رؤسای کمیسیون ها درباره حکمرانی نفت و گاز را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری در تشریح جزییات نهمین جلسه شورای هماهنگی هیأت رییسه و رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس که صبح امروز (دوشنبه 31 شهریور) از ساعت 6 تا 8 در کمیسیون تلفیق برگزار شد، گفت: در این جلسه اولویت های پیشنهادی کمیسیون انرژی مورد بحث و تبادل نظر اعضای جلسه قرار گرفت.

وی در توضیح اولویت های کمیسیون انرژی، از طرح و بررسی موضوعات تقنینی و نظارتی مرتبط با حوزه خام فروشی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش، اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی، تولید و طرح های توسعه ای عرضه انرژی با ملاحظه بهره وری، توسعه فناوری های دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا، حکمرانی، اصلاح ساختار و مدیریت دارایی ها و دیپلماسی انرژی و امور بین المل در این نشست خبر داد.

نگاهداری ادامه داد: رییس مجلس در این جلسه با اشاره به اینکه در موضوع حکمرانی در حوزه نفت و گاز هنوز تعیین تکلیف درست و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: حکمرانی نفت و گاز باید بازنگری شود

قالیباف: حکمرانی نفت و گاز باید بازنگری شود