مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-21اقتصادي

کاهش بیشتر پالایش جهانی نفت در راه است


پالایشگاه های جهانی نفت که ماه ها تقاضای ضعیف و سطح بالای ذخایر را پشت سر گذاشته اند، به دلیل ضعیف ماندن تقاضا تحت تاثیر تداوم شیوع ویروس کرونا تولید سوخت را در پاییز کاهش می دهند.

- پالایشگاه های جهانی نفت که ماه ها تقاضای ضعیف و سطح بالای ذخایر را پشت سر گذاشته اند، به دلیل ضعیف ماندن تقاضا تحت تاثیر تداوم شیوع ویروس کرونا تولید سوخت را در پاییز کاهش می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پالایشگاهها تولیدشان را در بهار که قرنطینه وضع شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، سفرها را محدود کرد، حداکثر 35 درصد کاهش دادند.

با کاهش محدودیتهای قرنطینه، پالایشگاهها تولیدشان را تا اواخر اوت به تدریج افزایش دادند اما در کشورهای مصرف کننده بزرگ سوخت نظیر آمریکا پالایشگاهها طی چند هفته گذشته در واکنش به افزایش سطح ذخایر و فقدان تقاضای پایدار و در واکنش به بلایای طبیعی، نرخ تولیدشان را کاهش داده اند.

کاهش ظرفیت پالایش بیش از همه در چین قابل توجه بوده است.

این کشور که دومین مصرف کننده بزرگ سوخت در جهان است، پس از شیوع ویروس کرونا بهبود تقاضای جهانی برای نفت را هدایت کرد اما پالایشگاههای چینی سوخت صادر کردند و این صادرات به دلیل تاثیر ویروس روی تقاضا برای سوخت در سایر کشورهای آسیایی ضعیف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیشتر پالایش جهانی نفت در راه است

کاهش بیشتر پالایش جهانی نفت در راه است