مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-21اجتماعي

آموزش مهارت های تجربی به دانش آموزان استثنایی در مدارس حرفه ای


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی با بیان اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه اگر مهارتی را آموزش ببینند بهتر می توانند در زندگی و جامعه موفق شوند گفت: - دو دوره متوسطه پیش حرفه ای و حرفه ای مختص دانش آموزان با نیازهای ویژه است لذا دانش آموزان متوسطه اول و دوم در مدارس پیش حرفه ای و حرفه ای، مهارت های تجربی و علمی را کسب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان به امضاء رسید.

سید جواد حسینی رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در این نشست که در سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد بابیان اینکه سرمایه های دنیا به دو بخش ملموس و غیرملموس تقسیم می شوند، گفت: منابع طبیعی، مادی و مالی سرمایه های ملموس هستند و منابع انسانی، اجتماعی و فرهنگی جزو سرمایه های غیرملموس هستند.

رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی افزود: در دهه های گذشته سرمایه های غیرملموس نقش بسیار کمی در توسعه کشورها داشتند ولیکن امروزه این سرمایه ها بالاترین نقش را در توسعه دارند.

وی بابیان اینکه رسالت سازمان فنی حرفه ای و وزارت آموزش وپرورش تبدیل سرمایه های غیرملموس از قوه به فعل است اظهارکرد: اگر سرمایه های غیرملموس به فعلیت دربیایند آنگاه معجزه توسعه را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های تجربی به دانش آموزان استثنایی در مدارس حرفه ای

آموزش مهارت های تجربی به دانش آموزان استثنایی در مدارس حرفه ای