مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-21اقتصادي

تفکیک آب شرب از سایر مصارف در اردکان


مدیر امور آبفای اردکان از اجرای عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال آب با هدف تفکیک آب شرب از سایر مصارف در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر امور آبفای اردکان از اجرای عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال آب با هدف تفکیک آب شرب از سایر مصارف در این شهرستان خبر داد.

داوود مخلصی گفت: این طرح به طول دو هزار و 260 متر در مسیر خیابان صدرآباد تا میدان آزادی و در ادامه از میدان کتاب تا میدان شهداء در حال اجراست.

وی با اشاره به کمبود آب با کیفیت مطلوب در ماه های گرم در شهرستان اردکان، اظهار کرد: درصدی از آب انتقالی با کیفیت بالا از طریق شبکه ی اجرا شده به ایستگاه های برداشت آب در سطح شهر انتقال داده می شود و شهروندان با مراجعه به این ایستگاه ها می توانند از آب شرب با کیفیت مطلوب تر بهره مند شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب اردکان خاطرنشان کرد: این عملیات با استفاده از لوله های پلی اتیلن در اقطار 63 ، 250 و 315 میلی متر در حال اجراست و با اتمام آن، طول شبکه آب شیرین به 12 کیلومتر افزایش می یابد.

وی اظهار کرد: این طرح با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان یزد و مطالبات آبفای اردکان از شهرداری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک آب شرب از سایر مصارف در اردکان

تفکیک آب شرب از سایر مصارف در اردکان