مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21اقتصادي

ورود دانشگاه آزاد هرمزگان به رشد بهره وری بخش کشاورزی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: در راستای حرکت به سمت کشاورزی مدرن با بهره وری هرچه بیشتر در این استان، دانشگاه آزاد توسعه فضای گلخانه ای و راه اندازی مراکز تحقیقاتی کشاورزی را مورد توجه قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی صبح امروز با بیان این که شرایط کنونی جهان و وضعیت اقتصادی حکم می کند که بهره وری در زمینه های مختلف بخصوص در حوزه کشاورزی افزایش بیشتری یابد، افزود: دانشگاه آزاد با توسعه فضاهای تحقیقاتی و گلخانه ای در تلاش است تا در این زمینه نقشی موثر ایفا کند.

وی ادامه داد: رشد تولید در بخش کشاورزی نه تنها ثمرات خودکفایی به دنبال دارد بلکه فاصله گرفتن از کشاورزی سنتی می تواند توان اقتصادی کشاورزان و فعالان این حوزه را نیز ارتقا بخشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اشاره به موقعیت ممتاز هرمزگان در زمینه توسعه کشت گلخانه ای و کشت خارج از فصل، عنوان داشت: تولید بذر هیبرید در دانشگاه رودان و کار روی بذرهای سازگار با آب و هوای استان در محصولات مختلف را آغاز کرده ایم و یک مزرعه تحقیقاتی پیارم را نیز در حاجی آباد که کانون تولید خرمای پیارم کشور بشمار می رود، ایجاد و توسعه داده ایم که بتوانیم روی گونه های مهم و اقتصادی استان کار علمی بیشتری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشگاه آزاد هرمزگان به رشد بهره وری بخش کشاورزی

ورود دانشگاه آزاد هرمزگان به رشد بهره وری بخش کشاورزی