مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21سياسي

ایران اسلامی مورد موشک باران فرهنگی قرار گرفته است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی مورد موشک باران فرهنگی قرار گرفته است، گفت: با این وجود مردم ایران اسلامی با آگاهی خود در مقابل این توطئه ها ایستادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از خانواده های شهدا اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از سه جنگ بزرگ تاریخ اسلام است که باطل مقابل حق ایستاد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ جهانی در مقیاس کوچک جغرافیایی بود، تصریح کرد: این جنگ برای خاموش کردن ندای انقلاب برپا شده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ دشمن جنگ روانی و تبلیغاتی است، ادامه داد: امروز دشمن با تمام توان به صحنه آمده است تا بتواند به خواسته ها و اهداف خود برسد.

سردار کرمی با بیان اینکه ایران اسلامی مورد موشک باران فرهنگی قرار گرفته است، عنوان کرد: با این وجود مردم ایران اسلامی با آگاهی خود در مقابل این توطئه ها ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی پیروی از ولایت را سر لوحه خود قرار داده است، بیان کرد: مردم در ایران گوش به فرمان ولایت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی مورد موشک باران فرهنگی قرار گرفته است

ایران اسلامی مورد موشک باران فرهنگی قرار گرفته است