مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21بين الملل

عریقات از تأکید قطر بر حمایت از مسأله فلسطین تقدیر کرد


دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین از تأکید قطر بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین و پایان اشغالگری اسراییل تقدیر کرد.

- دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین از تأکید قطر بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین و پایان اشغالگری اسراییل تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین با انتشار توییتی در واکنش به بیانیه وزارت خارجه قطر درباره مساله فلسطین، نوشت: بسیار قدردان تاکید قطر بر موضع گیری خود (در حمایت از مساله فلسطین) هستیم.

وزارت خارجه قطر روز یک شنبه در بیانیه ای بر ثبات موضع گیری این کشور در مورد مساله فلسطین که دال بر اتمام اشغالگری اسراییل، تشکیل کشور فلسطین با پایتختی قدس در چارچوب قوانین بین المللی و قطعنامه های مربوطه شورای امنیت و نیز اعطای حق بازگشت به تمامی پناهجویان فلسطینی است، تاکید کرده بود.

این بیانیه در پی تلاش برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اقدام امارات و بحرین در تاریخ 15 سپتامبر در کاخ سفید برای امضای توافق صلح با این رژیم صادر شد.

تیموتی لندرکینگ، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس با اشاره به اینکه دوحه سابقه ای در تعامل با طرف اسراییلی دارد، گفت: واشنگتن بر این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات از تأکید قطر بر حمایت از مسأله فلسطین تقدیر کرد

عریقات از تأکید قطر بر حمایت از مسأله فلسطین تقدیر کرد