مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21سياسي

روایت سَر شهیدی که سه ماه نزد پدر ماند


16 ساله بود که برای دفاع از وطن راهی جبهه و در همان سن به مقام شهادت نائل شد.

بدن محمدرضا همان زمان به خانواده اش برای خاکسپاری تحویل داده می شود اما سرش.

- .

.

روایت عجیبی دارد شهادت محمدرضا آل مبارک؛ پیش از اعزام به مادرش می گوید به گونه ای شهید می شوم که دیدن پیکرم ناراحتت می کند.

هنگام شهادت سر از بدن نوجوان 16 ساله که آن روز روزه هم بوده، جدا می شود و آن گونه که خود شهید گفته بود، بدنش به شکل دلخراشی تحویل خانواده اش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای شنیدن روایت شهادت محمدرضا آل مبارک شهیدی که بدنش برای سه بار به خاک سپرده شد و اولین شهید جبهه جنگ در محله یوسفی اهواز بوده است، پای صحبت های محمد آل مبارک، برادر این شهید که در زمان شهادت برادر 11 سال سن داشته است، نشستیم.

برادر این شهید صحبت های خود را با اشاره به آیه ای از قرآن آغاز می کند و می گوید: در قرآن آیه ای داریم که می فرماید اکنون شهدا نزد خداوند روزی می خورند و برادر من نیز یکی از هزاران شهیدی است که در راه وطن شهید شد.

شهید محمدرضا آل مبارک حضور در جبهه در سن 16 سالگی وی درباره نحوه به جبهه رفتن محمدرضا این گونه توضیح می دهد: محمدرضا متولد 1345 و فرزند بزرگ خانواده بود که در سن 16 سالگی با رضایت کامل پدر و مادر به جبهه رفت و در بار دوم حضور خود در جبهه برای دفاع از وطن به مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سَر شهیدی که سه ماه نزد پدر ماند

روایت سَر شهیدی که سه ماه نزد پدر ماند