مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21سياسي

سرلشکر باقری: مسمم به حفظ تاریخ دفاع مقدس برای رشد کشور هستیم


مسمم هستیم تا تاریخ دوران دفاع مقدس که ذخیره ای گران بها برای رشد کشور و نسل فعلی و آیندگان است را حفظ کنیم و از هرگونه تحریف و انحراف مصون بداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش تجلیل از یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: امروز مفتخریم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که تضمین کننده امنیت ملی و عزت و شکوه ملت ایران را شد را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می دانیم که آن دوران زرین را زنده نگه داریم، افزود: مسمم هستیم تا تاریخ دوران دفاع مقدس که ذخیره ای گران بها برای رشد کشور و نسل فعلی و آیندگان است را حفظ کنیم و از هرگونه تحریف و انحراف مصون بداریم.

سرلشکر باقری با اشاره به اقدامات انجام شده در تهیه و تصویب دستورالعمل گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم، عنوان کرد: با تلاش همه مسئولین در حال حاضر 505 ستاد کشوری ولشکری برای گرامیداشت چهلمین سالگرد فعال هستند و از سوم خرداد به مدت 43 هفته تا پایان سال برنامه ریزی شده است تا برنامه ها اجرا شود.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: تعداد برنامه های اصلی سازمان ها 4688 برنامه و برنامه های سازمان صداوسیما هم بیش از 21 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: مسمم به حفظ تاریخ دفاع مقدس برای رشد کشور هستیم

سرلشکر باقری: مسمم به حفظ تاریخ دفاع مقدس برای رشد کشور هستیم