مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21سياسي

آذربایجان شرقی جزو استان های پیشتاز در کمک های مومنانه است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو استان های پیشتاز در کمک های مومنانه است، گفت: کمک های مومنانه بازآفرینی صحنه های ایثار و فداکاری دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در مراسم آغاز توزیع کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند در مسجد عباسیه خیابان صائب تبریز، با قدردانی از هیأت امنای این مسجد و اهالی خیابان صائب که برای چندمین بار اقدام به جمع آوری کمک های مردمی به خانواده های نیازمند کرده اند، گفت: مردم ما با وجود همه مشکلات، دستگیری از یکدیگر را فراموش نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تبلیغات شوم دشمنان و تحریم های ظالمانه و بی رحمانه، ملت ما به پشتوانه حمایت الهی، خم به ابرو نیاورده و توطئه های دشمنان را ناکام گذاشته است.

استاندار آذربایجان شرقی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: یاد و خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا را که نعمت آزادی، استقلال و امنیت، مدیون ازجان گذشتگی آنهاست گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه تمام تحولات 40 سال گذشته تاریخ انقلاب اسلامی، محل آزمون الهی بوده است، افزود: در طول این 40 سال، اتفاقات مهمی مانند جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی، تحریم های اقتصادی و اکنون هم بیماری کرونا رخ داده و همواره در معرض امتحان بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی جزو استان های پیشتاز در کمک های مومنانه است

آذربایجان شرقی جزو استان های پیشتاز در کمک های مومنانه است