مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-21اقتصادي

نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در قزوین تشدید می شود


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه روزهای سختی را در مورد مقابله با شیوع ویروس کرونا در قزوین پیش رو داریم، از تشدید بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانست و افزود: با توجه به بیشترین موارد شکایتی از این مراکز، به شهروندان توصیه می شود تا در صورت مراجعه به هر یک از مراکز یاد شده، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به عمل آورده و استفاده از ماسک را نیز فراموش نکنند.

مهدیخانی ادامه داد: از 6 اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون پنج هزار و 464 مورد بازرسی با 198 گشت مشترک در سطح استان صورت گرفته که در این رابطه 236 پرونده قضایی به ارزش سه میلیارد و 853 میلیون و 739 هزار ریال نیز تشکیل شده است.

پلمب 27 واحد متخلف در قزوین وی ادامه داد: در حوزه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، کم فروشی، گران فروشی و عدم نصب نرخنامه 27 واحد پلمب و 65 واحد نیز اخطار پلمب دریافت کرده اند.

این مسئول یادآور شد: براساس مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا قزوین، از این پس برگزاری جلسات در دستگاه های اجرایی استان حداکثر با 10 شرکت کننده قابل برگزاری بوده و در غیر این صورت با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در قزوین تشدید می شود

نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در قزوین تشدید می شود