مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-21اقتصادي

دیوارنویسی در قم ممنوع /انتقال صنوف مزاحم به شهرک صنوف


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه دیوار نویسی و چسباندن کارت های تبلیغاتی بر دیوار طبق ماده 92 بدون هماهنگی جرم محسوب می شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به اهمیت ساماندهی دست فروشان از سطح شهر، اظهار کرد: در جریان ساماندهی دستفروشان به دلیل حل مشکل معیشت این افراد برنامه ریزی شد تا از ساعت 11 شب تا 2 بامداد با نظارت کامل در برخی از خیابان ها حضور پیدا کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم در مورد اقداماتی در ساماندهی آهن فروشان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: 210 مورد آهن فروش در مناطق هشت گانه فعال بودند که طبق فرآیند بند 20 تعریف و ابلاغ و مهلت سه ماهه به آن ها داده شد.

شفیعی ادامه داد: تاکنون بیش از 90 درصد از آهن فروشان به این شهرک انتقال یافته و یا تعطیل شده و یا تغییر شغل داده اند.

وی با اشاره به مطالبه مردم در زمینه ساماندهی صنوف مزاحم، انتقال آهن فروشان را نمونه ای از این مطالبه عمومی دانست و ابراز کرد: این اقدام سبب رضایتمندی شهروندان، کاهش بار ترافیکی، کاهش تردد خودروهای سنگین و رفع نازیبایی ها و آلودگی صوتی در شهر شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گلایه مردم از چسباندن کارت های تبلیغاتی را مورد توجه قرار داد و گفت: دیوار نویسی و چسبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارنویسی در قم ممنوع /انتقال صنوف مزاحم به شهرک صنوف

دیوارنویسی در قم ممنوع /انتقال صنوف مزاحم به شهرک صنوف