مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21سياسي

رشد 271 درصدی ارجاع پرونده های قضایی به شورای حل اختلاف یزد


معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: ارجاع پرونده به شوراهای حل اختلاف استان یزد در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل، - ایسنا/یزد معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: ارجاع پرونده به شوراهای حل اختلاف استان یزد در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 271 درصد رشد داشته است.

محمدرضا حداد در این رابطه اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال قبل یک هزار و 625 فقره پرونده به شورای حل اختلاف برای صلح و سازش ارجاع گردید که در مدت مشابه در سال جاری این تعداد به 6 هزار و 27 فقره رسیده است.

وی به موفقیت در ایجاد سازش در 49 درصد پرونده های ارجاعی به شورای حل اختلاف اشاره و بیان کرد: از تعداد 6 هزار و 27 فقره پرونده ارجاع شده به شورای حل اختلاف تعداد 5 هزار و 706 فقره آن مختومه گردید که از این تعداد 2 هزار و 780 فقره آن به صلح و سازش منتهی شده است.

این مقام قضایی، رسالت اصلی شورای حل اختلاف و تأکید ریاست قوه قضاییه را بر ایجاد صلح و سازش ذکر کرد و گفت: از پرونده های ارجاع شده یک هزار و 499 فقره آن حقوقی و 4 هزار و 528 فقره آن کیفری بوده که با تلاش خالصانه کارکنان شورای حل اختلاف 47 درصد در پرونده های حقوقی و 49 و نیم درصد در پرونده های کیفری، سازش، حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 271 درصدی ارجاع پرونده های قضایی به شورای حل اختلاف یزد

رشد 271 درصدی ارجاع پرونده های قضایی به شورای حل اختلاف یزد