مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21اجتماعي

آموزش بیش از 1200 نفر در خانه های هلال یزد از ابتدای مردادماه


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح آموزش همگانی کمک‎های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال فعال در سطح استان یزد در حال برگزاریست.

- ایسنا/یزد معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح آموزش همگانی کمک‎های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال فعال در سطح استان یزد در حال برگزاریست.

حامد صدیقی در این باره اظهار کرد: آموزش همگانی کمک های اولیه و امادگی در برابر مخاطرات با هدف ایجاد تاب آوری مردم مناطق و محلات در برابر آسیب های محیطی، حوادث و سوانح در سراسر استان در خانه های هلال برگزار می‎شود.

وی گفت: از ابتدای مرداد ماه تاکنون در 20 خانه هلال فعال و 100 مربی هلال احمر بیش از 1200 نفر در رده های مختلف سنی ( 405 نفر کودک و نوجوان ، 379 نفر جوان ،426 نفر بزرگسال ) این آموزش ها را فرا گرفتند و این طرح مبتنی بر نیاز محلی آموزش گروه های مختلف جامعه بر اساس رده سنی و نیازشان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات ادامه خواهد یافت.

معاون هلال احمر استان با بیان اینکه این دوره ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است، گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا، دوره های آموزشی با حضور حداکثر 10 نفر و در فضای باز برگزار شد و ایجاد تاب آوری و آمادگی جامعه در برابر حوادث و کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 1200 نفر در خانه های هلال یزد از ابتدای مردادماه

آموزش بیش از 1200 نفر در خانه های هلال یزد از ابتدای مردادماه