مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21اجتماعي

رمز موفقیتم کیفیت یادگیری و نه کمیت در مطالعه بود


تنها یزدی نفرات برتر کنکور سراسری امسال که رتبه پنجم گروه آزمایشی علوم و ریاضی را کسب کرده است، رمز موفقیتش را یادگیری عمیق تر دروس و اهتمام به کیفیت یادگیری و نه کمیت در امر مطالعه می داند.

- ایسنا/یزد تنها یزدی نفرات برتر کنکور سراسری امسال که رتبه پنجم گروه آزمایشی علوم و ریاضی را کسب کرده است، رمز موفقیتش را یادگیری عمیق تر دروس و اهتمام به کیفیت یادگیری و نه کمیت در امر مطالعه می داند.

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری امسال در پنج گروه آزمایشی مشخص شد که در بین 20 نفر برتر گروه های پنج گانه، نام سروش شرافت بفرویی نفر پنجم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به عنوان تنها یزدی نفرات برتر کنکور امسال مشاهده می شود.

این دانش آموز دبیرستان شهید صدوقی در مورد نحوه اطلاعش از نتیجه کنکور به خبرنگار ایسنا می گوید: با تماس دیگران بیدار شدم و از آن ها در مورد کسب برتری خود در کنکور سراسری شنیدم.

وی ادامه می‎دهد: شخصاً رتبه های بین 20 و 30 را متصور بودم ولی به کمک پدر و مادرم، معلمانم، مشاور و پشتیبانم موفق به کسب این نتیجه شدم.

شرافت در ادامه در مورد نحوه درس خواندنش برای شرکت در کنکور سراسری امسال اظهار می کند: غالباً در اتاق خودم مطالعه می کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیتم کیفیت یادگیری و نه کمیت در مطالعه بود

رمز موفقیتم کیفیت یادگیری و نه کمیت در مطالعه بود