مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-21اجتماعي

ابلاغ برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای معلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، در آستانه بازگشایی مدارس، برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی (معلمان) بر اساس برنامه شماره 2و 1 راهکار 2-10 زیر نظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی .

- در راستای ارتقای توانمندی ها و توسعه شایستگی های معلمان برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی (معلمان) ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، در آستانه بازگشایی مدارس، برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی (معلمان) بر اساس برنامه شماره 2و 1 راهکار 2-10 زیر نظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی به شرح شیوه نامه پیوست ابلاغ می شود.

امید است این اقدام زمینه ساز ارتقای توانمندی ها و توسعه شایستگی های معلمان برای تحقق رسالت نظام تعلیم و تربیت کشور شود و معلمان عزیز ضمن توسعه شایستگی ها، باانگیزه بیشتر بتوانند موجبات ارتقای کارایی آموزش وپرورش را فراهم آورند.

شایسته است رؤسای دبیرخانه های کشوری، مدیران کل استان ها و رؤسای محترم آموزش وپرورش مناطق کشور به نحوی برنامه ریزی و اقدام نمایند که نتیجه محسوس این برنامه در امر مدیریت کیفی منابع انسانی کشور حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای معلمان

ابلاغ برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای معلمان