مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-21اقتصادي

خشکسالی کمترین خسارت را به منابع طبیعی وارد کرده است/ سبلان سندار می شود


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: تولید 7 میلیون اصله نهال با مشارکت بخش خصوصی تا سال 1400 در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: تولید 7 میلیون اصله نهال با مشارکت بخش خصوصی تا سال 1400 در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

شهامت هدایت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عرصه های منابع طبیعی با وسعت فراوان از قزل توزن گرفته تا ارس را شامل می شود و براساس آخرین پایش ها هم اکنون 980 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی و ملی در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان 69 هزار هکتار عرصه جنگلی است سه ناحیه رویشی ایران – تورانی، هیرکانی و ارسباران است که اکثر شهرهای جنوبی و شمالی استان اردبیل را شامل می شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه مناطق ییلاقی استان شامل ارتفاعات سبلان، بزقوش و آق داغ است مناطق قشلاقی نیز در شمال این استان واقع شده است، گفت: سه حوزه آبخیزداری استان شامل بالهارود، دره رود و سفیدرود است که طرح های مختلفی در این حوزه در حال اجراست.

هدایت به پروژه های آبخیزداری، احیای جنگل ها و حفاظت از مراتع اشاره و تصریح کرد: سال گذشته با جذب 100 درصدی اعتبارات تمامی طرح های آبخیزداری در استان اجرا شد و امسال نیز تاکنون 60 درصد پروژه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی کمترین خسارت را به منابع طبیعی وارد کرده است/ سبلان سندار می شود

خشکسالی کمترین خسارت را به منابع طبیعی وارد کرده است/ سبلان سندار می شود