مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-21اقتصادي

انتقاد رییس سازمان جنگل ها از اجرایی نشدن طرح جایگزین جنگل


رییس سازمان جنگلها از روند طرح توقف بهره برداری جنگل ها و متعاقب آن اجرایی نشدن طرح جایگزین جنگل و مطالبات کارخانجات و صنایع چوبی انتقاد کرد و خواستار سرعت بخشیدن به اجرای طرح های جنگلداری بدون برداشت چوب با پشتوانه نظرات اساتید و متخصصین جنگل شد.

- رییس سازمان جنگلها از روند طرح توقف بهره برداری جنگل ها و متعاقب آن اجرایی نشدن طرح جایگزین جنگل و مطالبات کارخانجات و صنایع چوبی انتقاد کرد و خواستار سرعت بخشیدن به اجرای طرح های جنگلداری بدون برداشت چوب با پشتوانه نظرات اساتید و متخصصین جنگل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در جلسه شورای مدیران بیشترین تاکید خود را روی ساماندهی طرح های جنگلداری معطوف کرد و گفت: مدیریت پارک های جنگلی، مدیریت نهالستان ها، ذخیره گاه های جنگلی، شیوه کاشت درخت و نحوه حفاظت و مراقبت همه باید از یک روش مدیریتی واحد تبعیت کنند و محوریت این کار بر عهده معاونت امور جنگل است.

رییس سازمان جنگل ها همچنین خواستار سرعت بخشیدن به طرح توسعه زراعت چوب شد و تصریح کرد: بسیاری از کمبودهای چوبی می تواند با افزایش زراعت چوب جبران شود.

منصور در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت تهیه نقشه و مختصات پروژه های اجرایی، نظارت و ارزیابی عملکرد منابع طبیعی استان ها را لازم و ضروری دانست و گفت: واحد های استانی برتر در این حوزه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس سازمان جنگل ها از اجرایی نشدن طرح جایگزین جنگل

انتقاد رییس سازمان جنگل ها از اجرایی نشدن طرح جایگزین جنگل