مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-21پزشكي

موارد بستری کرونا در کرمان ظرف 2 روز 20 درصد افزایش یافت


مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش 20 درصدی موارد بستری کرونا در کرمان ظرف 2 روز گذشته خبر داد.

- حمیدرضا گلزاری در گفتگو با طی دو روز گذشته در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: کرمان در وضعیت قرمز قرار دارد و توصیه اکید می شود که افراد به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت چهار اصل استفاده از ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی ، تهویه مکان ها ، شست و شو دست ها و ضدعفونی و گندزدایی محیط ، اظهار کرد: بنای وزارت بهداشت در زمینه پیشگیری بر این چهار اصل استوار است.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مردم خواست از وسایل نقلیه عمومی که ازدحام ندارند، استفاده کنند و افزود: متأسفانه در زمینه رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در وسایل نقلیه عمومی خیلی موفق نبوده ایم و بر این اساس هفته گذشته در خصوص ساماندهی آنها تصمیماتی اتخاذ شد و برنامه ریزی ها در حال انجام است.

گلزاری گفت: مردم برای خرید مایحتاجشان به فروشگاه های خلوت بروند و در شرایط شیوع کرونا به فکر اینکه کدام مغازه اجناس ارزان تری عرضه می کند نباشند چرا که عموماً اینگونه فروشگاه ها شلوغ و پر ازدحام هستند و خطر انتقال ویروس وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد بستری کرونا در کرمان ظرف 2 روز 20 درصد افزایش یافت

موارد بستری کرونا در کرمان ظرف 2 روز 20 درصد افزایش یافت