مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-21اقتصادي

فروش برق توربین های انبساطی 3 نیروگاه برای استخراج رمز ارزها


مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی از برگزاری مزایده فروش برق حاصل از تولید توربین های انبساطی نیروگاه های رامین اهواز، نکا و شهیدمنتظری برای استخراج رمز ارزها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محسن طرزطلب، ایجاد منابع پایدار درآمدی در سال های اخیر را یکی از اهداف اصلی صنعت برق ایران برشمرد و گفت: نوسانات شدید ارزی و ثبات تکلیفی قیمت فروش برق به مشترکان موجب شده است که بین درآمدها و هزینه ها در صنعت برق کشور شکاف بزرگی ایجاد شود و متأسفانه بر ابعاد آن به صورت ماهانه افزوده می شود.

وی استخراج رمز ارزها و فروش برق مورد نیاز آن را یکی از راه های کسب درآمد در حوزه برق برشمرد و گفت: بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی هیئت وزیران و وزارت نیرو مقرر شده است تا از توان واحدهای نیروگاه های توربین انبساطی برای تولید رمز ارز استفاده شود.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی ادامه داد: یکی از راهکارهای موجود در این بخش استفاده از انرژی تولیدی توربین های انبساطی است که از سوخت گاز، گازوییل یا مازوت جهت تولید برق در آن استفاده نمی ‎شود و تنها از طریق جریان گاز برق تولید می شود.

از سوی دیگر برق حاصل در شبکه داخلی نیروگاه تزریق و مصرف می شود و به شبکه سراسری متصل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش برق توربین های انبساطی 3 نیروگاه برای استخراج رمز ارزها

فروش برق توربین های انبساطی 3 نیروگاه برای استخراج رمز ارزها