مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-21اقتصادي

سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی برای تکمیل واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شوط


برای اتمام و تکمیل واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی شوط مبلغ 350 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران صورت گرفته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: برای اتمام و تکمیل واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی شوط مبلغ 350 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران صورت گرفته است.

حسن عبدالهی اصل در گفت و گو با ایسنا گفت: در شهرک صنعتی مذکور، 22 واحد تولیدی در زمینه تولیدات شیمیایی و سلولزی، سنگی و غیره فعالیت می کنند که از این تعداد 6 واحدی تولیدی به بهره برداری رسیده و مابقی آن در حال احداث هستند.

وی خاطر نشان کرد: برای اتمام و تکمیل واحد های تولیدی واقع در شهرک صنعتی شوط مبلغ 350 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران صورت گرفته که از این میزان حجم سرمایه گذاری بیش از 30 درصد برای واحد های تولیدی تسهیلات بانکی از محل اشتغال فراگیر اختصاص یافته است.

فرماندار شوط از اجرای طرح و توسعه فاز دوم شهرک صنعتی خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوب سرمایه گذاران از شهرک صنعتی برای سرمایه گذاری، عملیات زیرسازی و جدولگذاری و روشنایی معابر و غیره شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در حال اجرا است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی برای تکمیل واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شوط

سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی برای تکمیل واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شوط