مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-21سياسي

شبهای بهشت زهرا(س) پُرستاره می شود


ویژه برنامه «شب های پر ستاره» که سال گذشته با استقبال خوبی مواجه شده بود امسال نیز از دوشنبه 31شهریور ماه به مدت 5 شب در میدان قطعه 40 بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، ویژه برنامه شب های پر ستاره از امشب با روایتگری حاج حسین یکتا در در میدان قطعه 40 بزرگ ترین گلزار شهدای جهان اسلام در بهشت زهرا(س) به مدت پنج شب، از نماز مغرب وعشاء برگزار می شود.

  این برنامه با مشارکت سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، سازمان بهشت زهرا(س)شهرداری تهران ،سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ،بنیاد شهیدو امور ایثارگران ،مؤسسه راوی مدیا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

  همچنین ویژه برنامه شب های پر ستاره با مداحی محمدحسین پویانفر در ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش همراه خواهد بود.

همچنین خادمان شهداء با فراهم کردن فضای لازم در میدان قطعه 40 بهشت زهرا(س) همراه با توجه به پروتکل های بهداشتی سعی دارند محیطی خوب برای حضور خانواده ها در این مراسم فراهم کنند و از مردم عزیز درخواست می شود برای حضور در این برنامه معنوی ماسک، دستکش و زیرانداز به همراه خود داشته باشد و در طول مراسم پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبهای بهشت زهرا(س) پُرستاره می شود

شبهای بهشت زهرا(س) پُرستاره می شود