مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-21ورزشي

برنامه های هفته دفاع مقدس در اصفهان


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای 40 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای 40 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم خبر داد.

محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار اصفهان اعلام کرد: از 31 شهریور ماه، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، 40 عنوان برنامه با شعار ما قوی هستیم در دو بخش برنامه های مجازی و عرصه محور از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: برنامه های مجازی سازمان در هفته دفاع مقدس از صفحه اصفهان فرهنگ (isfahanfarhang)، صفحات شهرداری های مناطق 15گانه و مراکز و دفاتر تخصصی سازمان در فضای مجازی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد که شامل برنامه های هنری، فرهنگی و اجتماعی است.

عیدی با اشاره به همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و حوزه هنری در برگزاری برخی از این برنامه ها ادامه داد: بخشی از برنامه های عرصه محور با محوریت فرهنگسرای پایداری و در قالب غبارروبی از مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از آنها در برنامه بماند به یادگار از سوی ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق 15گانه برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته دفاع مقدس در اصفهان

برنامه های هفته دفاع مقدس در اصفهان