مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-21بين الملل

ورود 60 خودروی نظامی آمریکا از عراق به شمال شرق سوریه


خبرگزاری رسمی سوریه از ورود 60 خودروی نظامی آمریکا از عراق به خاک سوریه برای استقرار در پایگاه های غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در شمال شرق این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اشغالگران آمریکایی شب گذشته (یک شنبه شب - 20 سپتامبر)، یک کاروان حامل تجهیزات و خودروهای نظامی خود را از عراق، وارد خاک سوریه کردند تا در پایگاه های غیرقانونی خود در این کشور از آنها استفاده کنند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ، منابع محلی در منطقه الجوادیه در حومه الحسکه اعلام کردند که اشغالگران آمریکایی، شب گذشته یک کاروان شامل 60 خودروی نظامی را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید عراق وارد سوریه کردند و از این میزان، 40 خودروی نظامی به پایگاه های غیرقانونی آمریکا در شهر الحسکه و 20 خودرو نظامی به فرودگاه خراب الجیر در حومه شمالی این شهر منتقل شدند.

بنا بر این گزارش، نیروهای آمریکایی به صورت مستمر کاروان های حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی و تسلیحاتی خود را از طریق گذرگاه های غیرقانونی وارد الحسکه می کنند تا حضور غیرقانونی خود در منطقه الجزیره سوریه را تقویت بخشند و به نوعی تداوم سرقت نفت و سرمایه های سوریه را با کمک شبه نظامیان قسد و سایر گروه های مسلح همپیمان خود در این منطقه را تضمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 60 خودروی نظامی آمریکا از عراق به شمال شرق سوریه

ورود 60 خودروی نظامی آمریکا از عراق به شمال شرق سوریه