مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-21اقتصادي

20 درصد از هزینه خوابگاه های خودگردان خراسان شمالی به دانشجویان عودت داده شد


محمد رضا قربانی، رییس کمیته نظارت بر خوابگاه های غیر دولتی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی خوابگاه ها، - رییس کمیته نظارت بر خوابگاه های غیر دولتی خراسان شمالی گفت: اکثر خوابگاه ها هزینه 20 درصدی را به دانشجویان عودت داده اند و فقط یک خوابگاه در این زمینه تعلل دارد.

محمد رضا قربانی، رییس کمیته نظارت بر خوابگاه های غیر دولتی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی خوابگاه ها، دانشجویان این اعتقاد را داشتند که هزینه پرداختی باید به آن ها بازگردد، اما مسئولان خوابگاه ها نیز از هزینه های خود برای اجاره محل و سایر مخارج می گفتند.

قربانی ادامه داد: در نهایت تصمیم بر این شد که خوابگاه داران 20 درصد هزینه پرداختی دانشجویان را به آن ها باز گردانند.

رییس کمیته نظارت بر خوابگاه های غیر دولتی خراسان شمالی ادامه داد: اکثر خوابگاه ها این هزینه را به دانشجویان عودت داده اند و فقط یک خوابگاه در این زمینه تعلل دارد.

وی افزود: این خوابگاه دار هم اکنون به دنبال اخذ مجوز برای پذیرایی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی است که ما ارائه مجوز را منوط به پرداخت طلب دانشجویان پیشین کرده ایم و تذکر داده ایم در صورتی که بدون مجوز اقدام به جذب دانشجو کند از طریق دادستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد از هزینه خوابگاه های خودگردان خراسان شمالی به دانشجویان عودت داده شد

20 درصد از هزینه خوابگاه های خودگردان خراسان شمالی به دانشجویان عودت داده شد