مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-21سياسي

دفاع مقدس ایران تمدن ساز است/ همدلی، وفاق و انسجام رمز موفقیت


استاندار گیلان با اشاره به اینکه دفاع مقدس ایران تمدن ساز و فرهنگ ساز بوده است، گفت: همدلی، وفاق، انسجام و اتکا به قدرت الهی رمز موفقیت در دفاع مقدس بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع صبح دوشنبه در همایش تجلیل نمادین از 20 هزار رزمنده گیلانی دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به گذشت چهار دهه از آغاز جنگ تحمیلی استکبار علیه ملت ایران، اظهار کرد: در دفاع مقدس ملتی که برای رسیدن به استقلال، آزادی و تحقق عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی و اجرای شریعت نبوی و اسلام ناب محمدی (ص) علیه رژیمی مستبد و طاغوتی انقلاب کرده بودند که توسط استکبار تحمل نشد در مقابل توطئه ای دیگر در جبهه های جنگ علیه این ملت و انقلاب عصیان کردند با هوشیاری، با وحدت و انسجام ملی دورانی زیبا به نام دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

وی ایثار و فداکاری رزمندگان، ایثارگران و شهیدان را یکی دیگر از رموز موفقیت ملت ایران در دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ملت ایران این ایثارگری ها را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ایران در دوران دفاع مقدس خسارت های فراوانی به ویژه در حوزه زیرساختی و عمران تحمل کرده است، گفت: به تعبیر زیبای رهبری معظم دفاع مقدس، جنگی بود که برای ما گنج به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ایران تمدن ساز است/ همدلی، وفاق و انسجام رمز موفقیت

دفاع مقدس ایران تمدن ساز است/ همدلی، وفاق و انسجام رمز موفقیت