مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-21فناوري

کاهش تداخلات مرزی در باندهای فرکانسی پایین با مبادله سیم کارت


مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی بین المللی رگولاتوری از توافق برای مبادله سیم کارت اپراتورهای تلفن همراه در سه کشور ایران، عمان و امارات با هدف تسهیل اندازه گیری ها برای از بین بردن تداخلات مرزی در باندهای فرکانسی پایین خبر داد.

- نشست سه جانبه بین ایران، عمان و امارات درباره هماهنگی فرکانسی مرزی برگزار شد کاهش تداخلات مرزی در باندهای فرکانسی پایین با مبادله سیم کارت مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی بین المللی رگولاتوری از توافق برای مبادله سیم کارت اپراتورهای تلفن همراه در سه کشور ایران، عمان و امارات با هدف تسهیل اندازه گیری ها برای از بین بردن تداخلات مرزی در باندهای فرکانسی پایین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه شبکه های پهن باند دغدغه همه کشورهاست و نقش برجسته ای در بالابردن درآمد سرانه کشورها دارد به طوری که بانک جهانی سهم یک و نیم تا دو درصدی را برای آن در نظر می گیرد.

بنابراین همه کشورها به دنبال گسترش زیرساخت های پهن باند خود هستند.

یکی از راه های کم هزینه برای توسعه پهن باند استفاده از شبکه سیار است، زیرا توسعه شبکه همراه نسبت به شبکه ثابت هزینه کمتری دارد با این تفاوت که در توسعه پهن باند در شبکه سیار نیاز به منابع فرکانسی است که در دنیا محدودیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تداخلات مرزی در باندهای فرکانسی پایین با مبادله سیم کارت

کاهش تداخلات مرزی در باندهای فرکانسی پایین با مبادله سیم کارت