مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-21بين الملل

اعتراضات در مادرید علیه تدابیر کرونایی


مردم اسپانیا در مادرید، پایتخت این کشور علیه اقدامات مقابله با کرونا دست به اعتراض زده و خواستار برکناری رییس منطقه شدند.

- مردم اسپانیا در مادرید، پایتخت این کشور علیه اقدامات مقابله با کرونا دست به اعتراض زده و خواستار برکناری رییس منطقه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، روز جمعه ایزابل دیاز آیوسو، رییس منطقه مادرید اعلام کرد 850 هزار تن که بسیاری از آنها در مناطق فقیر و حومه ای زندگی می کنند، از امروز (دوشنبه) و با هدف مقابله با موج دوم کرونا در قرنطینه خواهند بود.

گروه های مختلفی از مردم در مادرید دولت منطقه ای را به گسترش ترس و انزجار متهم و اعلام کردند دولت منطقه ای بیش از گذشته جوامع به حاشیه کشانده شده را در معرض خطر قرار می دهد.

این گروه ها در مانیفستی مشترک اعلام کردند: آنها به جای محافظت و مراقبت از آسیب پذیرترین افراد در شهر و مدنظر قرار دادن این مساله که این افراد بالاترین میزان آلودگی را متحمل نشده اند، به دنبال بدنام ساختن، محرومیت و تبعیض قلمرویی هستند.

این گروه ها همچنین خواستار اقدام فوری برای کمک به مراکز نیازمند درمانی برای مقابله با کرونا و دستیابی به تجهیزات پزشکی و سرمایه گذاری طولانی مدت به این جوامع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات در مادرید علیه تدابیر کرونایی

اعتراضات در مادرید علیه تدابیر کرونایی