مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21پزشكي

ظفرمند: لزوم مشخص شدن دهک درآمدی افراد برای دریافت خدمات رایگان بیمه سلامت


خدمات رایگان بیمه سلامت به افرادی که سطح درآمدی آنها پس از شرکت در آزمون وسع در دهک های یک تا سه تشخیص داده شود، - رسول ظفرمند در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارتباط با آخرین اقدامات برای اجرای نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی استان مازندران، اظهار کرد:  اجرای این طرح در سطح تخصصی و فوق تخصصی  را به صورت جدی پیگیر هستیم و اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه مهمتر از بحث نسخه نویسی مشخص شدن وضعیت بیمه ای افراد است، تصریح کرد: افراد پیش از بروز بیماری در سامانه های هوشمند بیمه سلامت ثبت نام کرده و در جریان وضعیت بیمه ای خویش قرار گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطر نشان کرد: برخی افراد پیش از مراجعه به مراکز درمانی  اطلاعاتی درباره برنامه های جدید بیمه سلامت نداشته و پس از مراجعه به مراکز درمانی دچار مشکل می شوند.

وی با اعلام اینکه افراد با شرکت در آزمون وسع  تکلیف بیمه ای آنها مشخص می شود، افزود: در آزمون وسع که توسط وزارت رفاه انجام می شود افراد به دهک های یک تا پنج تقسیم شده و براساس میزان درآمد برای استفاده از خدمات بیمه سلامت حق السهمی در نظر گرفته می شود.

ظفرمند خاطر نشان کرد: افرادی که بر اساس ارزیابی آزمون وسع سطح درآمدی آنها در دهک های یک تا سه تشخیص داده شود از خدمات رایگان بیمه سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظفرمند: لزوم مشخص شدن دهک درآمدی افراد برای دریافت خدمات رایگان بیمه سلامت

ظفرمند: لزوم مشخص شدن دهک درآمدی افراد برای دریافت خدمات رایگان بیمه سلامت