موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21اقتصادي

شهرداری بسطام با کمبود بودجه مواجه است


شهرداری بسطام با مشکل کمبود بودجه مواجه است و به متمم نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمد سلیمانی پور صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهرداری بسطام با مشکل کمبود بودجه مواجه است و به متمم نیاز دارد، گفت: در سال 1398 کل پروانه فروش شهرداری 300 میلیون تومان و در 6 ماه نخست سال 1399، 100 میلیون تومان بوده است.

  وی با بیان اینکه مشکلات بافت تاریخی بسطام سبب ایجاد محدودیت شده و به ایجاد شهر جدید نیاز داریم، ادامه داد: در داخل شهر بسطام بناهایی با ابعاد کوچک ساخته می شود که ظاهر خوبی ندارد.

شهردار بسطام نبود مجتمع خدماتی رفاهی و پمپ بنزین در این شهر را یکی دیگر از مشکلات دانست و بر بازنگری در طرح جامع شهر بسطام که مشکلاتی ایجاد کرده است، تأکید کرد.

سلیمانی پور از انعقاد قراردادی با جهاد دانشگاهی برای عرضه محصولات باغی و کشاورزی شهر شهردار در قالب باغ مزرعه برای حضور گردشگر خبر داد و بر کمک مسؤولان برای تحقق این امر تأکید کرد.

وی با اشاره به وجود فضای سبز خوب در شهر بسطام بیان کرد: در این شهر به ازای هر نفر، 32 متر فضای سبز داریم که این پتانسیل بسیار خوبی است.

رییس شورای اسلامی شهر بسطام نیز در این نشست با اشاره به اینکه طرح جامع بسطام بر مبنای باغشهر و از ویژگی این طرح بوده است، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بسطام با کمبود بودجه مواجه است

شهرداری بسطام با کمبود بودجه مواجه است