مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21اقتصادي

کرونا سرشماری زنبورستان های کرمانشاه را لغو کرد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از انجام نشدن عملیات سرشماری زنبورستان های استان در مهر ماه امسال به منظـور جلـوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از انجام نشدن عملیات سرشماری زنبورستان های استان در مهر ماه امسال به منظـور جلـوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

بهرام خانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارتخانه به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و تاکید بر رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و به منظور جلوگیری از وقوع مخاطرات احتمالی ناشی از تردد دست اندرکاران آمارگیری در سطوح مختلف اجرایی و نظارتی، عملیات سرشماری زنبورستان ها در مهرماه امسال انجام نمی شود.

خانی با بیان اینکه همه ساله کار سرشماری زنبورستان ها در استان به مدت دو هفته در مهر ماه و به طور همزمان با سراسر کشور انجام می شد، افزود: امسال کار آمارگیری از زنبورستان ها بدون حضور ناظران و با اعلام خود زنبورداران انجام خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس تعداد کلنی های زنبور عسل استان کرمانشاه را بر اساس سرشماری صورت گرفته در سال گذشته 444 هزار کلنی عنوان کرد و گفت: شهرستان های صحنه و کنگاور قطب تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سرشماری زنبورستان های کرمانشاه را لغو کرد

کرونا سرشماری زنبورستان های کرمانشاه را لغو کرد