مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-21سياسي

باید سفر مسئولانه را در جامعه جا بیندازیم


باید از فرصت هفته گردشگری برای تبیین ابعاد سفر مسئولانه و جا انداختن این مفهوم نزد مردم و مسئولان استفاده کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتحمل خسارت های شدیدی شده است، باید از فرصت و بهانه هفته گردشگری برای تبیین ابعاد سفر مسئولانه و جا انداختن این مفهوم نزد مردم و مسئولان استفاده کنیم و از طریق رسانه ها و فضای مجازی موضوع گردشگری را در جامعه مطرح و پررنگ کنیم.

او ادامه داد: در این مناسبت هدف ما این است که موضوع سفر را به بطن جامعه برگردانیم و دغدغه هایمان را به گوش مسئولان و دستگاه های مرتبط برسانیم.

قطعاً برگزاری مراسم با لحاظ محدودیت ها، رعایت پروتکل ها، در محیط های باز و تعداد محدود همچنین با رعایت فاصله اجتماعی و متفاوت از سال های گذشته با تمرکز روی برنامه های آن لاین انجام خواهد شد.

تیموری با اشاره به گردشگری و توسعه روستایی به عنوان موضوع محوری امسال که از سوی سازمان جهانی گردشگری انتخاب شده است، افزود: ما به عنوان عضوی از این سازمان بحث های مرتبط با گردشگری روستایی را که ابعاد مختلفی را در بر می گیرد مدنظر قرار خواهیم داد.

گردشگری با ایجاد اشتغال روستایی، معرفی فرهنگ بومی و میراث فرهنگی روستاها، کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها از جمله موضوعاتی هستند که در هفته گردشگری و سال پیش رو به آن ها خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سفر مسئولانه را در جامعه جا بیندازیم

باید سفر مسئولانه را در جامعه جا بیندازیم