مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-21سياسي

اعلام آمادگی فرهنگیان ولایت مدار فارس برای نشر و اجرای اندیشه رهبری معظم انقلاب


دبیر تشکل فرهنگیان ولایت مدار و انقلابی استان فارس، پیگیری منویات امام و مقام معظم رهبری را مهمترین هدف این تشکل انقلابی عنوان کرد و نشر و اجرای اندیشه های رهبری را با محوریت سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش مهم خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدابراهیم حسینی در گفت وگو با فارس با اشاره به دیدار تصویری مقام معظم رهبری با روسای آموزش و پرورش که یازدهم شهریورماه انجام شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار مسائل آموزش و پرورش را با دقت، ظرافت و حساسیت  تحلیل فرموده و راه حل ها و رهنمودهای اصولی و اساسی ارائه فرمودند.

وی افزود:در این راستا فرهنگیان ولایت مدار استان فارس که وظیفه پیگیری منویات مقام معظم رهبری و امام(ره) را در راس وظایف انقلابی خویش می دانند،  نامه ای به  مقام معظم رهبری نوشته و چهار نکته را بیان کرده اند.

  حسینی اولین نکته را سپاسگزاری از نقطه نظرات اصولی و توجه عمیق و دقت نظر و تسلط کامل ایشان به ابعاد اموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: دومین نکته اعلام آمادگی این تشکل برای عمل به این منویات رهبری در سطوح استانی و کشوری است.

دبیر تشکل فرهنگیان ولایت مدار فارس سومین نکته را اعلام ظرفیت استان در جهت ترویج و بیان ابعاد سند تحول بنیادین و افشای ابعاد پنهان مسائلی که در سند 2030 وجود دارد، دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی فرهنگیان ولایت مدار فارس برای نشر و اجرای اندیشه رهبری معظم انقلاب

اعلام آمادگی فرهنگیان ولایت مدار فارس برای نشر و اجرای اندیشه رهبری معظم انقلاب