مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-21سياسي

حل مشکلات مدیران محلات در نشست فصلی کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران


سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران جزییات نشست فصلی کمیسیون فرهنگی شورا با مدیران فرهنگی پایتخت را تشریح کرد.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران جزییات نشست فصلی کمیسیون فرهنگی شورا با مدیران فرهنگی پایتخت را تشریح کرد.

حجت نظری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جلسه شب گذشته کمیسیون فرهنگی شورای شهر با معاونان فرهنگی مناطق 22 گانه گفت: شب گذشته نشست فصلی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حضور معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق 22 گانه، رییس ستاد راهبردی مدیریت محله و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

وی با بیان این که در این فضا موضوعات مختلف مرتبط با اقدامات فرهنگی و اجتماعی در شهر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که این نشست فصلی مورد تاکید قرار گرفت موضوع وضعیت سراهای محله بود که در خصوص اداره این سراها توسط کنشگران محلی صحبت کردیم.

نظری با بیان این که همچنین چگونگی اجرای مصوبات شورا در مورد موضوع مدیریت محله مورد بحث قرار گرفت، ادامه داد: در مورد وضعیت سمن سراها در مناطق 22 گانه نیز تبادل نظر شد و بار دیگر تاکید کردیم که سمن سراها اساسا ارتباطی با سرای محله نداشته و کارکرد متفاوتی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مدیران محلات در نشست فصلی کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران

حل مشکلات مدیران محلات در نشست فصلی کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران