مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-21سياسي

دفاع مقدس از ماندگارترین عرصه های معاصر در ایران اسلامی است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس بی شک یکی از ماندگارترین عرصه های معاصر در ایران اسلامی است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس بی شک یکی از ماندگارترین عرصه های معاصر در ایران اسلامی است.

فاطمه مقصودی 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دفاع مقدس بی شک یکی از ماندگارترین عرصه های معاصر در ایران اسلامی است که دستاورد آن، قرن ها زبان به زبان خواهد چرخید.

وی تصریح کرد: خون شهدای دفاع مقدس و رشادت های جانبازان و ایثارگران این عرصه، درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرد تا ماحصل این ایثارگری ها، انقلاب اسلامی را به نمادی برای آزادیخواهی همه جهانیان، معرفی کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: بی شک این ماندگاری ماحصل خون شهیدانی ست که عِندَّرَبِّهم یُرزَقون هستند و امروز ستاره های راه شده اند تا بتوانیم راه پیروزی و سعادت را به پیش ببریم.

مقصودی اضافه کرد: 31 شهریور یادآور ایثارگری های ماندگار ملت ایران در مقابله با زیاده خواهی های ابرقدرت های توخالی است تا با شعار ما قوی هستیم در این راه استوارتر ایستادگی کنیم.

وی بیان کرد: امروز با گذشت بیش از 31 سال از جنگ تحمیلی؛ تحت رهبری ولی فقیه زمان، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی استوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس از ماندگارترین عرصه های معاصر در ایران اسلامی است

دفاع مقدس از ماندگارترین عرصه های معاصر در ایران اسلامی است