مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-21پزشكي

ایجرود صدرنشین جدول روند افزایشی کرونا در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهرستان ایجرود از لحاظ بیماری کرونا نسبت به سایر شهرستان های زنجان بیشترین شیب صعودی را دارد که نیازمند توجه ویژه و مداخله جدی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهرستان ایجرود از لحاظ بیماری کرونا نسبت به سایر شهرستان های زنجان بیشترین شیب صعودی را دارد که نیازمند توجه ویژه و مداخله جدی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان است.

پرویز قزلباش شامگاه دیروز (30 شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در استانداری زنجان، با اشاره به آغاز موج سوم کرونا در برخی از استان های کشور، اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگی میان میزان گردش ویروس کرونا با بیماران مبتلا به بیماری کرونا بستری در بیمارستان های استان و به تبع افزایش شمار مبتلایان به این بیماری وجود دارد و پیش بینی می شود در دو الی سه هفته آینده شاهد افزایش شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استان زنجان با توجه به اینکه از پیک دوم بیماری کرونا گذر کرده اما هنوز هم به وضعیت قبل از شروع پیک دوم این بیماری بازنگشه است، افزود: اکنون 338 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری است که از این تعداد 76 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجرود صدرنشین جدول روند افزایشی کرونا در زنجان

ایجرود صدرنشین جدول روند افزایشی کرونا در زنجان