مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-21اقتصادي

دلفیناریوم به مشهد می آید؟


با وجود اینکه تعدادی از فعالان محیط زیست در فضای مجازی خبر از احداث دلفیناریوم در پارک جنگلی طرق مشهد داده اند، محیط زیست استان می گوید تاکنون مجوزی برای این موضوع صادر نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی با وجود اینکه تعدادی از فعالان محیط زیست در فضای مجازی خبر از احداث دلفیناریوم در پارک جنگلی طرق مشهد داده اند، محیط زیست استان می گوید تاکنون مجوزی برای این موضوع صادر نشده است.

علی کشمیری، فعال محیط زیست در گفت وگو با ایسنا درخصوص احداث دلفیناریوم در مشهد، اظهار کرد: شنیده ها حاکی بر آن است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی قرار بر ساخت مجموعه اقامتی و تفریحی در پارک جنگلی طرق است که در این مجموعه فروشگاه های بزرگ، مجموعه های اقامتی، تفریحی و همچنین باغ پرندگان احداث شود.

مسأله مهم این است که تصمیم گرفته اند در این مجموعه دلفیناریوم بسازند، در صورتی که هیچ گونه امکانات و شرایطی برای احداث دلفیناریوم در شهر مشهد وجود ندارد و تاکنون هیچ گونه مجوزی در این زمینه از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی اخذ نشده است.

وی با اشاره به اینکه از سال 95 سازمان محیط زیست استفاده از هرگونه حیوانات وحشی در نمایش های سیرک و مشابه آن را ممنوع اعلام کرده است، ادامه داد: دلفین ها پستاندارانی بسیار باهوش و اجتماعی هستند که در گستره ای به وسعت ده ها کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلفیناریوم به مشهد می آید؟

دلفیناریوم به مشهد می آید؟